Kontaktuje nás






    Vyplňte formulár

    alebo nás kontaktujte

    telefonicky: +421 918 967 101 emailom: hello@comfortfinance.sk

    Poistenie

    Poistenie

    Uvedomujem si riziká, ale ani netuším, ako a kde s poistením začať
    Podnikám v službách, netrápi ma majetok, ale skôr zodpovednosť z výkonu.
    Správne. Riziko podnikania nie je len nabúrané auto, či pokazený stroj, ale pri podnikaní v službách to môže byť aj zodpovednosť. Či ste architekt, advokát, lekár, alebo povedzme stavebný inžinier, rozsah potenciálnych škôd je značný.

    Predstavte si, že aj PZP na menšie auto má limit zodpovednosti minimálne 5 miliónov EUR.
    Nejde o to, akú veľkú firmu máte, ale akú škodu môžete svojou činnosťou spôsobiť.
    Moje podnikanie je náročné na technológiu a stroje.
    Pravdepodobne poistenie majetku už dávno máte. Ak ste k tomu neprišli samostatne, minimálne Vás k tomu doviedla banka, prípadne lízingová spoločnosť, ktorá Vám zariadenie financuje.

    Netreba však zabúdať aktualizovať krytie. Či už sa Vám zhodnotili nehnuteľnosti, alebo amortizujú stroje, ak máte mať istotu, že v prípade poistnej udalosti dostanete poistné plnenie v požadovanej výške a zároveň nechcete platiť navyše, treba sa o svoje poistenie starať. Aj to môžeme pre Vás robiť my. A vy budete v komforte.
    Ako firma vlastníme slušný majetok (autá, budovy, zásoby) a neviem, či je (správne?) poistený.
    Hovorí sa, že čim viac majetku, tým viac starostí. Nie úplne súhlasíme. Áno – väčší majetok môže znamenať viacero poistných udalostí ročne, pravidelnú aktualizáciu karty majetku, sledovanie škodovosti na zmluvách a vyjednávanie s poisťovnami.

    Ale ak máte po svojom boku niekoho, koho práve toto baví, starosti môžete hodiť za hlavu. Moderné CRM a pravidelný reporting sú samozrejmosťou.
    Mám zmluvy, ale je v tom mierny chaos
    Neviem odhadnúť, či je krytie dostatočné, či mám správne nastavené poistné sumy/spoluúčasti.
    Uzatvorením poistenia sa naša práca len začína. Ak Vaše zmluvy niekto neauditoval viac ako rok či dva, je veľmi pravdepodobné, že sa nájde priestor na zlepšenie.

    Či už aktualizáciou poistných súm (inflácia, amortizácia…) alebo opätovným porovnaním podmienok na trhu môže Vaše poistenie byť opäť o kus lepšie.
    My spravíme to, v čom sme dobrí my a vy sa môžete v pokoji sústrediť na rast svojho biznisu.
    Tak ako rástlo moje podnikanie, postupne pribúdali aj poistné zmluvy.
    Možno by to dnes išlo spraviť prehladnejšie? Lacnejšie? Efektívnejšie? Uvažujete správne. Či už zlúčenie individuálnych poistení do flotilového, alebo presunom všetkých zmlúv k jednému poisťovateľovi môžete výrazne ušetriť.

    Nehovoríme o pár eurách. Môže ísť aj o tisíce, alebo desaťtisíce. To už pocítite aj na svojej marži a ziskovosti.
    Za poistenie platím celkom dosť peňazí.
    Za čo vlastne?
    Radi by sme Vám povedali, že Vám istotne čosi ušetríme. Ale nemusí to byť vždy pravdou.

    Vo všeobecnosti majú klienti pocit, že platia veľa vtedy ak úplne nerozumejú voči akým rizikám a v akom rozsahu ich poistenie chráni. Po audite klientom detailne objasníme za čo platia, kedy môžu a v minulosti možno aj mohli poistenie využiť.
    A ak sa čosi dá zlepšiť, spoločne na tom začneme pracovať.
    Všetko išlo dobre, až kým som nemal poistnú udalosť a problémy s likvidáciou
    Komunikáciu s poisťovňou som riešil sám. Trvalo to dlho a bolo to veľmi komplikované.
    Určite to poznáte – zoznam dokladov potrebných likvidácií poistnej udalosti vie byť poriadne dlhý.

    Netvrdíme, že s nami tých dokladov bude menej, ale celú komunikáciu preberáme za Vás. Aktívne riadime celý proces likvidácie tak, aby sa naši klienti mohli sústrediť na svoje podnikanie.
    Od hlásenia až po úspešné plnenie budete v komforte.
    Poistné plnenie nebolo podľa mojich predstáv. Neviem, či mala poisťovňa pravdu, ale znížilo to moju dôveru v poistenie.
    Rozumieme. Nebudeme tvrdiť, že sa to niekedy nestáva, otázne však je, ako na to bol klient pripravený. Ak je poistenie správne nastavené a odkomunikované a viete, na čo a v akom rozsahu máte nárok, predídete sklamaniam. Samozrejme, nárok na väčšie plnenie môže byť aj oprávnený.

    Občas treba aj zabojovať a vecne argumentovať. Náš tím kolegov a právnikov má roky skúseností s likvidáciou a vie, kde sa ešte dá pritlačiť.
    Ako mám reagovať, keď mi po poistnej udalosti navýšili poistné a spoluúčasť?
    Samozrejme aj poisťovňa je podnikateľský subjekt a sleduje svoju ziskovosť. Ale aj klient má možnosť výberu.

    Audit zmlúv nám ukáže, aká je vaša vyjednávacia pozícia a buď o vás aktuálny poisťovateľ zabojuje, alebo vás privíta nový s atraktívnejšou ponukou.

    Novinky

    Čo sa tohto roku (ne)stalo, hoci sme sa báli

    13 december 2023

    Ako zabezpečiť deťom slušnú budúcnosť

    28 september 2023
    Všetky novinky